رویدادها آرشیو خبر ها
فده و آینده ای که می خواهد

فده و آینده ای که می خواهد

هیچ تمایلی برای جدایی از یووه ندارد، حتی دلیلی نیز برای ترک این باشگاه بزرگ ندارد، هر چند که در طرف مقابل دلایلی برای فروش او وجود دارد، با این حال او قصد جدایی ندارد. فدریکو برناردسکی که برای بسیاری از تیفوسی های یووه یک بازیکن نه چندان مفید است تاکید کرده که با تمام قوا و انگیزه به دنبال تمرین و امادگی ست تا با آغاز تمرینات گروهی پیش فصل نشان دهد که قابلیت های لازم را برای ماندن در یووه داشته و دارد.

 

او در حال گذراندن تعطیلات است اما تمرینات خوبی را نیز شخصا پشت سر می گذارد و تاکید کرده تصور نمی کند او بخشی از مذاکره سران یووه و ناپولی برای انتقال میلیک باشد. او حتی برای فصل آینده پیشنهادی برای بالا بردن دستمزد و ایجاد مشکلات مالی برای باشگاه نداشته و در این میان تلاش کرده مدیر برنامه های خود را نیز تغییر داده تا با یک مدیر قوی تر شرایط خود را با خواسته هایش مطابقت دهد.

 

گفته میشود که او به تیم مینو رایولا ی مشهور نزدیک شده و قصد دارد از این پس او را به عنوان مدیر برنامه هایش داشته باشد، هر چند که مذاکرات برای رسیدن به این امر در حال انجام است اما هنوز امضای رسمی صورت نگرفته با این حال به نظر میرسد که این بازیکن به آینده درخشان تری می اندیشد اما از سوی دیگر در میان بازیکنان و دنیای فوتبال رسم شده که زمانی که قصد تغییر و جدایی دارند مدیر برنامه های خود را نیز تغییر می دهند و این مسئله شک و تردیدهایی را نیز به وجود اورده که ایا فده با وجود اینکه می خواهد در یووه بماند اما از شرایط احتمالی نیز باخبر است و در نظر دارد در صورتی که راهی جز جدایی نداشته باشد با یک مدیر برنامه تمام حرفه ای آینده ای را رقم زند که خود نیز در این میان به خواسته های فوتبالی اش برسد و تنها به عنوان یک جایگزین برای معاوضه با بازیکن مد نظر باشگاه در نظر گرفته نشود.

 

هر چند که او امیدوار است با تغییرات یووه بتواند در پست خود به بازی گرفته شود و امید دارد که تحت هدایت پیرلو نقش تاثیرگذاری در ترکیب یووه داشته باشد تا خود را به مانچینی برای دعوت به تیم ملی کشورش نشان دهد و مطمئنا می داند اگر همراه یووه موفق شود به آرزوهای بزرگ خود نیز نزدیک تر خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: